علی جانمعلی جانم، تا این لحظه: 5 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

عاشقانه های من برای پسرم

پسرمردادی پاداش خدا ب عشق ما

۴سال شیرین در کنارت💝

1401/5/23 10:05
نویسنده : مامان فاطمه
394 بازدید
اشتراک گذاری

جانکم؛

عمرم؛

تمام زندگیم؛

همه هستیم؛

بهترین ثمره ی زندگیم؛

قشنگترینم؛

با چ نامی بخوانمت؟!

تمام من؛هرگز از تو اشباع نمیشوم...

از بوی تو سیر نمیشوم...

از نگاه ب تو سیراب نمیشوم...

تویی ک مرا در این تلخی دنیا شادو امیدوار و سرزنده نگاه داشتی...

عاقبتت بخیر نازنینم🍃

روزگارت سبز دلبرکم🍃

نگاه خاص امام زمانم نصیبت جانم🍃

مادر سادات دعاگوی هر لحظه ی تو عزیزترینم...🍃

۴ سالگیت مبارک💝

خدای رحمان را سپاس ک منت مادری تو را روزی من کرد...

سربلندم کن نزد ارباب ک تو را از دعا و نگاه خاص او و مادرش دارم...💚

سربلندم کن ک تو را از دعای شهدا دارم💚

سربلندم کن ک تو را از اخرین سفر کربلا تا ب امروز دارم....💚

فدای نامت و فدای آن نگاه گیرایت❤

پسندها (3)

نظرات (4)

نی نینی نی
23 مرداد 01 14:45
تبریک تولد
چقدر زیبا بود این جمله: خدای رحمان را سپاس ک منت مادری تو را روزی من کرد
بله خداوند را شکر به خاطر تمامی نعمت هایی که داده است، چه آنهایی که می دانیم و چه آنهایی که نمیدانیم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم از حسن توجه شما❤
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 مرداد 01 22:53
تولد علی آقا مبارک انشالله همیشه در کنار هم شاد باشید
مامان فاطمه
پاسخ
ممنونم از لطف و مهربونیت زهرای گلم
مامان آینده اتمامان آینده ات
29 مرداد 01 12:39
تولد علی جان مبارک باشه.خوشبختی و عاقبت بخبریش رو ببینید ان شالله🌸
مامان فاطمه
پاسخ
قربونت برم مرسی
مامان آینده اتمامان آینده ات
29 مرداد 01 12:40
تولد علی جان مبارک باشه خوشبختی و عاقبت بخیریش رو ببینید ان شالله